понеделник, 20 юли 2015 г.

Спрей с термална вода "Avene" -REVIEW

Здравейте момичета,

 Ах, че жегааааааа!Незнам дали сме за код жълто, но на мен не ми е било така топло от 2 години насам....Може би тялото ми свикна с по-ниски температури в Холандия и сега се чувствам нон стоп като в  сауна хахаха
В тази връзка тези дни имам едно спасение и това е Спрейчето с термална вода на ''Avene",което ми действато толкова разхлаждащо....
Ако трябва да съм честна в начало
бях толкова скептична..Спрей с вода!Да,бе!Но..


Много пъти съм Ви споделяла,че моята кожа е изключително чувствителна!И не само чувствителна..а и прозрачно бяла,способна да изгори докато стоя в колата за 3 минути..хаха без майтап ахахаа..Миналата година по това време изчетох доста ревюта (положителни и не толкова положителни) на термалната вода..Бях в голяма чуденка, но в крайна сметка си e поръчах с още някой други интересни продукти (може да видите публикацията ето тук).
Опаковката на термалната вода е удобна и практична.Изглежда точко като флакон дезодорант.Дизайна е доста изчистен, което на мен лично ми харесва.Аз имам и двете опаковки-от 50 и 300 мл.Голямата винаги стои вкъщи,а малката в дамската ми чанта :)
Впръскам спрея на разстояние 15 см,изчаквам 2 мин и попивам спамучен тампон,
Тук искам да обърна вниманието на нещо много важно!Повечето от нас като видят такъв тип опаковка и импулсивно разклащат флакона!
НЕ ГО РАЗКЛАЩАЙТЕ ПРЕДИ УПОТРЕБА!

От бранда обещават следните ползи и приложения:

Усещане за мекота обгръща и успокоява Вашата кожа.
Именно цялата нежност и чистота на Термалната вода Avène са тези, които дълготрайно Ви защитават…
Приложение на спрея:
  • При раздразнение на кожата
  • При зачервявания на лицето
  • При слънчево изгаряне
  • След демакииране
  • След бръснене
  • След епилация
  • След спортуване
  • За освежаване по време на пътуване
  • След хирургични и дерматологични процедури
  • При зачервявания на бебешкото дупе.
     
Спреят с Термална вода е предназначен за чувствителна, свръхчувствителна, алергична или раздразнена кожа.
 За да бъда максимално откровена и точно в оценката си реших по всички точки да напиша няколко думи и да дам своята оценка от 1 д 10 .
Искам да уточня,че всички разсъждения са изцяло базирани на МОЯТА КОЖА И ОПИТ!




1.При раздразнение на кожата и Зачервявания на лицето:
Раздразнения на кожата обикновено получавам преди месечен цикъл и при стрес и голямо напрежение.Появяват ми се като червенини на лицето около носа и челото или ми се появяват ситни пъпчици около свивката на ръката.Ползвала съм доста пъти термалната вода точно при тези показатели,но облекчение получавам само за 1ч.Единствения ефект, който имам е когато започне да ми се бели кожата през есента тогава термалната вода хидратира кожата около нослето ми и се спасям от неприятните люспички :)
Обща оценка :6

2.При слънчево изгаряне:
Аз изгарям винаги! Някой път повече,друг път в минимални количества..но винаги имам зачервявания каквото и да правя.Обикновено ползвам лосиони за лице и тяло след слънце,които обикновено съдържат мента,алое и други успокояващи съставки.Истината е ,че действието на спрея е същото като на лосионите.Успокояват кожата за няколко часа.Разликата е там,че ако много сте изгоряли нанасянето на лосион по кожата е доста болезнен процес, затова предпочитам термалната водичка!
Оценка: 7

3.След демакииране:
Обикновено това приложение не го правя..незнам защо.Може би предпочитам да почистя лицето си и след това да нанеса хидратиращ крем за лице.Пробвах няколко пъти, но не видях особен ефект.Някой момичета бяха споделили,че го ползват и като фиксатор.Изпробвах и това, но пак не видях особен ефект.
Оценка: 4

4.След бръснене и епилация:
 За сметка на предната точка тук термалната вода се използва доста по-активно, макар че много от козметиците НЕ ПРЕПОРЪЧВАТ измиването и къпането след такъв тип процедури.В крайна сметка аз я използвам в областта на краката и мишниците и смея да твърдя ,че много по-рядко имам зачервявание и ситни пъпчици след бръснене или кола маска.
Обща оценка: 8

 5.След спортуване:
 Тук това приложение ми е малко необяснимо!!!В крайна сметка човек, когато спортува най-подходящото нещо след спорт е водичката под душа!Вие как мислите?
Оценка: 1

6.За освежаване по време на пътуване:
 Това е най-използваното от мен приложение!!Винаги по време на пътуване се разхлаждам с термалната водичка.Взимам я дори и на плажа :) Много по-практично и удобно, отколкото да се разхлаждате с бутилки вода или мокри кърпички ,които някой път оставят лепкав слой върху кожата :)
Оценка:10

7. След хирургични и дерматологични процедури:
 За моя голяма радост хирургични процедури съм нямала!Използвах я един път след домашно почистване на кожата на лицето с ''парна баня'' с лайка :).Усетих едно разхлаждане,не ми гореше кожата така силно и съвсем леко успокояване на раздразнените пъпчици.Нямам особени наблюдения върху тази точка.
Оценка:4

8.При зачервявание на бебешкото дупе:
Тук май съм най-компетентна хахахаах Тази точка ми е любимата аахха Мисля,че би било редно просто да не я отбелезвам с оценка,но нека майките с деца, които ползват водичката да споделят мнението си :)

И така след кратко сумиране и групиране на оценки,резултатът е 5,71

Това е един добър резултат, като се има предвид ,че някой от точките са групирани,а други с общи оценки :)Въпреки това аз бих си я купила отново!Все пак някой от оценките са над 5, което означава,че термалната вода на Avene си има и своите плюсове, които не са за пренебрегване :)
 
 Е,това е от мен за днес :) Надявам се, че съм била полезна и достатъчно изчерпателна :) Ако имате някакви въпроси с радост ще отговоря!Ако и Вие използвате термалната вода с интересен бих прочела вашите коментари :)

Пийте повече вода и се пазете от слънцето!

Поздрави,Таня :)
 




 

 


2 коментара:

  1. Никога не оставям без голяма опаковка от тази вода. Ползвам я най-вече за успокояване на отвратителните подкожни пъпки. Ако се пръска често (например през час) пъпката почти изчезва само в рамките на 24 часа.

    А иначе имам и винаги по една малка в чантата, но там купувам тази на Jonzac, защото има невероятно ситна струя и не ми размазва грима докато се поливам с нея цяла лято. xD

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вече малката е в историята, но се радвам и на голямата от вкъщи :)А тази на Jonzac не съм е чувала :)

      Изтриване