петък, 17 юли 2015 г.

Alverde ''Fairy forest"- Review

Здравейте момичета,

Измина още една дълга и уморителна работна седмица!.Колкото по-бързо лети времето, толкова започват да се увеличават и задачите ми :)Но за всички тези неща..очаквайте съвсем скоро подробна публикация и изненада към всички Вас :)
И като за отмора днес реших да Ви спретна едно ревю на една много обичана от мен четворка на Alverde :)
Това са първите сенки, които имам на марката.Миналото лято си ги взех от Триер, но започнах да ги използвам по интензивно в последните 4-5 месеца.

Опаковката е стандартна (пластмасова) с прозрачен капак.Затваря се добре, но си мисля, че може още малко да поработят върху дизайна й.
Четворката сенки, която аз имам е 46 Fairy Forest.Комбинирани са подходящо, защото могат да се използват както за ежедневен грим,така и за вечерен.Един от цветовете е матов, а останалите три с пробляскващи частици.
Първият цвят е матов-кремав.При разнасяне има перлен завършек.Използвам го както на целия клепач,така и под веждите и за просветляване в ъгълчето на окото.
Вторият е цвят шампанско.Има фини частици, които пробляскват деликатно.Това ми е любимия цвят в цялата палитра.!!!Дори вече е прилично ''издълбан'' :) 
Сега в това топло време използвам само него в комбинация с очна линия и спирала :) Получава се много свеж и летен грим :)
Третият цвят е доста интересен-между пепеливо сиво и лилаво...може би и нещо мастилено зелено...Когато съм била цял ден навън,а ми трябва нещо по наситено за вечерта използвам този цвят и гримът ми добива съвсем различен вид.
Последния цвят,но не по-важност в палитрата е тъмно зеленикаво-перлен цвят.При различна светлина се улавя дори и златиста нотка.Истината е ,че по-рядко го използвам като самостоятелен цвят,по-скоро за акцентиране в сгъвката на окото.
Като цяло цветовете не се разпрашват и са изключително наситени дори и без база.Цветовете от снимките са без база,за да видите наистина тяхната наситеност.Това е с леко докосване на сянките.Преливат се добре и издържат без база около 4ч,а с база максимума ми е 6ч, което мисля че е доста добре,като се има предвид, че не са и скъпи :)
Предлагат се в общо 4 цветови комбинации.Ето и останалите три :) Мисля, че 47 Pure Berry е доста подходяща за летния сезон!Вие как мислите?
Е,това е от мен момичета :)Дано да съм била достатъчно полезна :)Ако Вие използвате някоя от другите четворки с радост ще прочета вашето мнение :)
 Пожелавам Ви страхотна петъчна вечер :) Идеята за видеото, което подготвях се промени, но другата седмица ще го кача :)
Очаквайте скоро публикации пътеписи,защото все пак е лято..а какво е лятото без спомена за новите места и красотата на природата :)

Поздрави,Таня :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар