сряда, 23 юли 2014 г.

Kruidvat Haul :) :) :)

Здравейте момичета,

Тези дни съм насочила цялото си внимание към последни приготовления и покупки преди заминаването ми за България,а преди това Франция и Германия(Париж и Триер).В къщата цари какафония,защото навсякъде е пълно с кашони,куфари,вещи,дрехи и само трупам трупам..и незнам как ще се съберем в колата хахахаха И тък като преди да идем на море в Созопол вероятно ще имаме само 1 ден в Пловдив,поради тази причина прецених,че е по-добре да си купя от тук слънцезащитните продукти :) И добре,че и така реших,защото попаднах на много хубава промоция в магазин Kruidvat :)


Промоция  е следната:1+1 гратис и трети продукт за 3,99евро.
Трите продукта на Garnier си взех общо за 15 евро,което мисля,че си е  попадение хахах
Избрах фактор 20,но ако питате мен щях да си взема 5-,ама моя приятел не е като мен сиренце..и общо взето избрахме междинно решение...Продуктите мисля,че са Ви много добре познати и всички излишни приказки биха направили публикацията прекалено дълга на фона на добре познатите продукти.
Нещото обаче,което си взех ей така..е всъщност защитен спрей за коса,който е на Kruidvat.Има в състава си витамин B5..не съм ползвала такъв тип продукт за коса,но ми беше интересно как ще предпазва косата и дали ще има ефект.Всички знаем,че косата и кожата след почивка са в отвратително състояние.Ще видим..ако има ефект ще споделя с Вас...какъвто и да е..Цената мисля,че е около 5 евро.
Ех,момичета най-сетне и при мен да дойде този момент с омазняването на кожата и нуждата от матираща пудра.Реших да се доверя на Essence All about Matt.Доста ревюта съм изчела и реших да я пробвам.Като цяло всеки ден я ползвам в последната седмица,но все още конкретни заключения нямам,но на като за първи ползвания съм доволна :)
Другите три дребни нещица са всъщност продукти,които купих заради дългото пътуване,което ни предстои.Но съм подготвила една отделна публикация и повече подробности около пътуването и нещата,които смятам да взема за престоя в Париж и Триер..тези дни..
Всъщност мострата на Dove взимам за втори път,защото като цяло много ми хареса продукта.Но взех отново мостричка,защото оригиналната опаковка заема много място,а както вече споделих то е дефицит хахаха
Та,това е от мен за днес!Времето ми е изключително ограничено..разтроявам се от задължения..До пътуването остават 7 дни и ме тресе всякакъв вид треска..а и все имам чувството,че нещо забравям...Ах..стига съм Ви надувала главите аххаха
Хубава вечер :)
Поздрави Таня :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар