вторник, 29 април 2014 г.

Miss Sporty Perfect Color Lipstick-Favorite product of the week+Review

Здравейте момичета,
Днес Ви споделих,че искам да пусна и публикацията за любимеца ми за тази седмица.
Речено-сторено!..
И без много приказки представям Ви любимеца на седмица 18,месец Април 2014.

Miss Sporty Perfect Color Lipstick 052 Peachy Kiss

Това червило си го закупих съвсем спонтанно и честно казано съм нямала кой знае какви очаквания.Но както винаги тези продукти към които нямам особен интерес се оказват страхотни продукти.Този продукт е точно такъв!
Опаковката е семпла,пластмасова черна с прозрачно прозорче по средата,за да се види цветът на червилото.
Цветът,който аз си избрах е 052 Peachy Kiss.Имаше още много други цветове,които ми харесаха,но като че ли това ми направи най-добро впечатление.
Цветът е прасковен с бляскави частици.Има нотки на оранжево,дори леко розовеещо на моменти.Текстурата е мека,много лесно се нанася и разнася.Интензивността на червилото позволява едно разнасяне по устните за максимален ефект.Ароматът е много приятен,на мен ми напомня на дъвки хуба буба хахаха.
Относно времето на трайност,за цената си от около 2 евро,бих казала,че е доста издържливо.
Поставено към 10ч сутринта,към късния следобед около 15ч червилото е загубило само част от блясъка си,но цветът все още стои.Като държа да отбележа,че през това време основно съм консумирала течности.
Като цяло бих определила продукта като доста сполучлив като цена и качества и със сигурносст бих закупила и друг цвят от същата серия и марка ;)
Е,това е от мен за днес :)Утре очаквайте публикация на тема нови придобивки.Неща,които съм закупила последните седмици и всъщност това червило ще участва като нова придобивка :)
Надявам се да Вие било интересно и полезно.Ще се радвам да споделите,ако ползвате червила от същата серия и марка :)

Поздрави Таня :)

4 коментара:

  1. Привет! Аз имам бомбонесто розово червило от същата серия. Купих го без големи очаквания като теб, но то приятно сюрпризира и мен. :) Пожелавам си да си ги носим с удоволствие! ;)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря!Определено ще си взема и други цветове от тази серия :)

      Изтриване