неделя, 23 март 2014 г.

Beauty Haul-HEMA,ETOS,KRUIDVAT and ZEEMAN #4

Здравейте момичета,


След леко отсъствие от блог пространството,поради липса на време и прекалено заангажираност ето ме днес с нова публикация.
Всички знаем,че идва винаги един момент(както по законите на Мърфи), в който свършат голяма част от нашите разкрасителни продукти.
Аз не правя изключение!Изведнъж се оказа,че фдт,коректора,очната линия,измиващият ми гел за лице,душ-гела и т.н са на привършване.
Ако следите Facebook страницата ми..там Ви попитах за мнения и предложения именно за такъв вид продукти.












По принцип винаги когато става въпрос за купуване имам лошият навик да чета много, да гледам клипчета и какво ли още не...докато накрая така се ''разчленя '' в мислите си,че  незнам какво да купя.Така се получи и този път!За жалост...!И сега едно леко въведение..
Кожата ми е светла,с малко лунички около носа.По принцип смея да твърдя,че нямам проблемна кожа...освен онези дни от месеца,в които може би всяка една от Вас има пъпчици и т.н.Но след упорит проблем на суха,зачервена кожа(през зимата) реших,че този път трябва да обърна по-голямо внимание към тези продукти.Допитах се до някой от Вас!Благодаря Ви(те знаят кои са)..Освен това попаднах на канала на едно момиче,което сподели за същият проблем и все едно слушах себе си...затова реших да я послушам и да купя някой от продуктите,които препоръча тя(по точно фдт).
И така,вчера с  моят приятел се поразходихме по магазините и си набавихме някой неща,от които имахме нужда (особено аз де) хахаха.
Посетихме един търговски център.Казва се MEGA STORES.В този търговски център или по-скоро мол има много магазини за мебели,дрогерии,хранителни магазини,заведения и т.н
Ние посетихме магазинитe HEMA,ETOS и KRUDVAT,а магазин ZEEMAN се намира на 200 от вкъщи.
Това са дрогериен тип магазини.Имат и собствен бранд козметични продукти,дрехи и т.н.
По принцип пускат страхотни промоции и се посещават от много хора.На определени марки примерно 2 продукта за 10 евро или всеки трети-подарък.,или определени продукти от всеки бранд с намаления до 70 % или -5,6,7 евро..и т.н
 Ще разгледам закупените продукти спрямо магазина,от който съм ги взема.

Ще започна от магазин HEMA.
Бях чела доста публикации на тяхните маски за лице.Затова реших от там за закупя 2 маски и една блендиг четка за сенки.
Спрях се на шоколадова и ягодова скраб маска.

Chocolate Mask with cocoa butter (cleansing and moisturising)
Това е маска на основата на какаово масло и масло от ший,която има за цел да почисти и овлажни кожата на лицето.
Подходяща е за комбинирана кожа.Като гледам състава също така съдържа и каолин,илит,глицерин,глюкозо-оксидаза,морска сол и т.н.Смея да твърдя,че има доста добър състав за такъв вид маска!Със сигурност тази маска би стигнала за 2 пъти.
Грамаж 15g за цена от 1,60Е

Strawberry Scrub Mask with strawberry,vanilla and whipped cream(cleansing and smoothing)
Тази маска е на основата на ягоди,вания и сметана.Има за цял да почисти мъртвите кожни клетки.Да направи кожата мека и гладка.Има съвсем финни частици,което много ми харесва.Отново съдържанието на маската мисля,че е добро.
Грамаж 15 g за цена от 1,60Е

Четка за сенки  #202
По принцип магазина предлага голямо разнообразие от четки.Имам една от тях,тази е втората,която си купувам.Харесва ми качеството и цените са достъпни.Тази четка е блендинг(голяма).Космите са меки и мисля,че ще ми хареса.
Цена:2,60E

Следващата порция продукти е от магазин ETOS
Магазин ETOS е дрогерия.Има голямо разнообразие на марки,собствен бранд и т.н
От този магазин си закупих две мостри маски за коса и едни тампони за почистване на грим.
По принцип преди да закупя определена маска или такъв тип продукт,ако магазина предлага мострички винаги си взимам и пробвам поне 2-3 пъти,за да се уверя,че ще ми хареса :)

Dove hair therapy 60s-intense repair
Маската за коса е от серията интензивна грижа за 60s,за изтощена коса.Не съм ползвала такъв тип продукти и затова реших да си взема мостра,да я пробвам и ако наистина забележа ефект да си купя голямата разфасовка.
Грамаж 15ml за цена 1,29E

Organic Root Stimulator OLIVE OIL-Deep penetrating conditioner
Този балсам има за цел да възстанови влагата в косата.Чрез това възстановяване ще помогне за укрепване на увредената коса.За първи път срещам тази марки,но при надписа ORGANIC...просто се спрях и започнах да чета подробно опаковката.
Има два начина на използване..Дистрибутор на тази марка е Namaste Laboratories L.L.C.
Мисля,че за 2-3 пъти ще ми стигне.Ще направя задължително ревю на този продукт!
Грамаж 49,6g за цена от 1,94E.

Etos Watten Schijfjes
Няма какво да се спирам на тампоните за почистване на грим.100% памук,80 броя.
Цена 0,90E

Следващите покупки(най-много като брой) са от дрогерия KRUIDVAT


Rimmel Match Perfection SPF18 
Ето го и най-сетне моето решение за фдт.Цветът,който аз си избрах и който смея да твърдя,че е 100 % моят цвят е 100 ivory.Консистенцията е бих казала нито гъста,нито течна.Лесно се разнася.За покривността бих казала средна.ФДТ е много лек,има приятен аромат и е идеален за моята кожа.Чувствам кожата си сияйна и овлажнена. Много се чудих дали да не си взема ББ крем,но послушах момичето,което имаше същият проблем.ФДТ има защитен фактор 18.
Има много блогърки(вкл Tanya Burr),които са правили ревю на този продукт.Голяма част от тях са с много добри впечатления.Повечето казват дори,че по-скоро по качества биха го определили като ББ крем заради леката консистенция и затова,че покривността не е толкова силна.
На първо четене се съгласявам абсолютно с тях..Бих направила ревю на този продукт,но искам да добия по пълна представа след няколко ползвания.
Грамаж 30 ml цена 12,99Е

Взех си също няколко продукта на Catrice и Essencе.

Catrice Prime and Fine-pore refining anti-shine base
И сега обаче идва другият проблем.След такъв овлажняващ фдт вероятно ще възникне лъщене на кожата в определени области.Затова реших да си взема новата база за лице на Catrice.Има за цел да предотврати нежеланият блясък и  да матира порите.Подпомага издържливостта на фдт.Освен това предпочетох тази база,заради това че е дерматологично тествана.
Грамаж 30 ml цена 4,59E

Catrice Camouflage Cream Concealer
И аз реших да пробвам новият коректор на тази марка.Отново добри отзиви има.
Избрах си цвят 010 Ivory.Пасва ми идеално.Нямам впечатление за други качества,защото все още не съм го пробвала.
Грамаж 3g цена 2,99Е

Essence Blush Stick
Никога не съм ползвала ружт тип стик,хареса ми цвета(030 miss peachy).Има много приятн аромат и съвсем лек блясък.Подходяща покупка за пролетта.Нямам впечатления още за трайност,разнасяне и т.н.Може би ще направя едно ревю :)
Грамаж 4g цена 2,59Е

Essence XXXL longlasting lipgloss MATT effect 
Обикновено гланцовете,които ползвам винаги имат бляскави частици.Заинтригува ме това,че ефекта на този е матов.Цветът,който си избрах е 05 Velvet Rose.Много нежен цвят,неутрален.Мирисът на гланца е страхотен.За други качества е рано да говоря,защото не съм го ползвала все още.
Грамаж 4,5 ml цена 2,39Е

Essence Liquid Eyeliner
Спрях се на тази течна очна линия заради интензивността на цвета и заради меката четка.Нямам все още никакви впечатления,защото не съм е ползвала.Досега съм ползвала винаги очните линии на Golden Rose,защото са ми любими,но тук няма как да намеря такава и затова реших да си взема на този бранд.
Грамаж 4ml цена 2,39E

Essence Smokey Eyes Brush
И тъй като имам само една четка за опушване(която всъщност е нова и е голяма) реших да си взема тази.
Чела съм положителни коментари и това допринесе за тази покупка.
Цена 1,39Е

Kruidvat Hair Repair Argan Oil
И тъй като ми свършила кристалите за коса и в последно време ползвах само домашни маски с зехтин,реших,че все е добре да имам и някакъв друг продукт,в случай че нямам време за допълнителни разкрасителни процедури.
Реших да се доверя на бранда на дрогерията,още повече като прочетох етикета и естествено-арганово масло.Има няколко начина на използване.Нямам все още впечатления.Смятам да направя подробно ревю.Аромата е страхотен!
Грамаж 150 ml цена 3,99E

Garnier Skin Naturals Reinigingsgel
Този продукт е нов.Това е измиващ гел за лице,които има за цел да почисти замърсяванията,да матира порите и да остави кожата мека и гладка.В основата на този продукт е чаено дърво и моринга.В съдържанието си има 0% парабени.Предназначен е за чувствителна кожа.Може да се използва всеки ден по 2 пъти.Ползвах го веднъж.Хареса ми на първо четене.Определено аромата е страхотен.Кожата ми беше много мека.Препоръчва да се използва в комбинация с хидратиращ крем за лице.Ще направя опредено едно ревю на продукта.
Грамаж 150ml цена 5,07Е

Sense of Spa op reis Voyage
И тъй като си взех маски,които може би ще ползвам по 2-3 пъти исках да ги съхраня правилно.Взех си тези две малки контейнерчета,които всъщност са предназначени за пътуване,но на мен ще ми свършат чудесна работа.Не обичам да съхранявам мострени маски в оригинална опаковка.Като всяко нещо,което се отвори и стои...му се губят качествата.
Цена 0,99Е

Следващите покупки са от магазин ZEEMAN


Ще Ви представя само душ-гела скраб,защото мисля,че другите неща нямат нужда от представяне.

Bourjois  Dream scrub Exfoliating and Nourishing shower gel
Този път реших да комбинирам скраб за тяло и душ-гел.Затова именно купих и този на Bourjois.
Има много финни частици,с приятен аромат с масло от жожоба.Дерматологично тестван е и е с 0 % съдържание на парабени.Този продукт има за цел да ексфолира и подхрани кожата.
Не съм го ползвала,но смятам да Ви представя ревю скоро.
Грамаж 250 ml цена 1,99Е

Май се получи доста дълга публикация..ама какво да се прави исках да Ви представя нещата,които съм си взела.Надявам се да не съм ви отегчила,а да Вие било приятно.
Смятам да направя определени ревюта на някой продукти,но ако Вие имате въпроси към конкретен с радост ще отговоря.
Надявам се уикенда да е бил слънчев и много усмихнат!Моят беше такъв!
Ще се радвам на всяко едно мнение и предложение,което отправяте към мен :)
Хубава вечер от мен :)

Поздрави Таня :)


2 коментара:

  1. Ихааа,колко много покупки... :) Най-много ми допадат нещата на Catrice,ще чакам ревюта,че и мен ме чакат подобни неща за купуване :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да,наистина се оказаха много!Но,както казах все едно нарочно всичко свършва едновременно хахахах

      Изтриване