понеделник, 17 март 2014 г.

Седмични любимци (Март 2014,седмица 11)

Здравейте момичета,


Представям Ви новата рубрика Седмични любимци :)
Всяка седмица ще Ви представям моите фаворити.Това ще са продукти,които съм използвала най-често и съответно съм останала с положително впечатление.Може да са продукти,които имам или някой нови продобивки.
Всъщност тази публикация ще излиза всеки понеделник сутрин след съответната седмица.
От всички седмични любимци ще избирам любимците за месеца.
Наименованието на публикациите за седмичните любимци ще започва с месеца,годината и съответно календарната седмица.Така лесно всеки може да се ориентира :)
Тъй като тази тази рубрика започва една седмица след началото на самият блог,този месец ще имам 3 седмични любимци(като публикации).Въз основа на тях ще направя общата публикация за любимци за месец Март.
Незнам дали някой друг също не прави такава рубрика.Не съм запозната на сто процента с всички блогове и всяка една публикация във всеки един блог.Надявам се това да не се тълкува като плагиатство.
Ако има други момичета,които имат такъв вид рубрика ще се радвам да обменяме заедно опит и идеи.Ако пък ли не и идеята Ви харесва ще се радвам да участвате заедно с мен :)
Ако пък идеята Ви харесва супер много ще се радвам да е споделите с обкръжението Ви,за да научат повече момичета :)
Надявам се да Вие интересно и забавно

И сега Ви представям Любимците за седмица 11.


Като цяло смятам да разглеждам продуктите в няколко категории.Сега ще Ви ги представя с пълните наименования,но това не означава,че всяка седмица ще имам продукти във всички категории и подкатегории.Някой път може да добавям и нови :)
Както виждате на снимката има някой нови неща и някой,които ползвам от скоро (не само в рамките на самата седмица,но сега съм ги използвала най-често и съм видяла най-добрите резултати).

Първата категория е Грижа за кожата(лице,ръце и тяло).


 Любимците в тази категория за седмицата са:

1.BILKA -Крем за ръце и нокти с екстракт от червено вино ANTI-AGE
Използвам го всеки ден,поне по 3 пъти.Кожата на ръцете в последно време ми е доста суха и този крем върши страхотна работа.Бях си го купила от България,около Нова година.
Аромата е страхотен!.Ръцете ми стават меки и хидратирани.Усещам и леко подобрение в ноктите.Имам меки и чупливи нокти и в последно време определено са по-твърди.С удоволствие бих купила и ползвала този продукт :)
Грамаж 65ml

2.ELEA-Хидратиращ дневен крем за лице за суха кожа
Още едно спасение са сухата ми кожа на лицето.Този крем вече веднъж съм го споменавала.Използвам го както всеки ден така и след пилинг маската с мед и сода (виж тук).
Има много приятна консистенция.Омекотява и предпазва през целият ден.Силно хидратиращ и подхранващ.Има много нежен аромат.Отново е закупен от България по време на Коледните и Новогодишните празници.За жалост тук няма от къде да намеря тези продукти и определено скоро чакам един колет от майка с такива български продукти.Бих купила този продукт отново,но се надявам кожата ми да се ''реставрира'' и да не бъде като ренде.
Грамаж 50 ml

3.DIADERMINE-Тоалетно мляко за почистване на грим
Това тоалетно мляко за почистване на грим си го бях взела преди няколко месеца,но не го използвах често,защото ползвах на NIVEA.Реших,че е крайно време да го ползвам и така в последно време е първи мои приятел всяка вечер.Тъй като имам много чувствителни очи,претърпяни 2 операции на лявото око и т.н за мен е от изключително значение средството за почистване на грима всяка вечер.От основните ми неща е да не предизвиква сълзене и да не е необходимо търкане,ама търкане..Еми какво да Ви кажа....това е продукта за мен.
Лесно премахва грима по кожата и очите.Има мека консистенция.Не е необходимо търкане и натискане.Но още по важно е,че е дерматологично тестван продукт и е хипоалергичен.
Има много какво да говоря за този продукт,но ако искате ревю с радост ще го направя :)
Определено това ще е продукт,които смятам да купувам и да ползвам ежедневно.
Грамаж 200 ml

Втората категория е Декоративна козметика.


Това е моят избор за тази седмица.99% от нещата имат ревюта.
Може да ги погледнете ето тук:
Smokin Eye Palette MUA
Blusher Cupcake MUA
Lipstick MUA
Mascara BIG EYES Maybelline
 Без ревюта и подробна информация са гланца за устни на MUA и четките за фдт,коректор и сенки от P:S Love this..

P:S Love this..-Четки за фдт,коректор и сенки
Само ще Ви кажа,че тази седмица тези четки се ползват всяка сутрин.Супер доволна съм от четките.Четката за фдт ми е любимка.Разнася фдт много добре,не оставя черти.Прави фдт естествен върху кожата.Същото мога да кажа и за сенките.Изключително доволна съм!

Гланц за устни MUA Fashionista Fuschia  с цвят номер 2.
Страшно много ми харесва.Не е лепкав и много лесно се разнася с четката.Цветът е нещо между вишна и почти узряла череша хахах.Уплътнява устните ми много добре и ми харесва ефекта.Тази седмица го ползвах поне по 2 пъти на ден,сутрин преди да тръгна за работа и след като свършва работния ден.Някой път го използвам и в комбинация с червилото на MUA.Аромата е страхотен,напомня ми на сладолед.Трайността и покривността са завидни.Бих си го купила отново,но и освен това бих си взела и от другите цветове,които предлага бранда.

Третата категория е  Грижа за косата(шампоани,балсами,маски и други стилизиращи продукти).

Днес в тази категория ще Ви представя:



 Loreal Paris(Studio Line) Heat Protection,Hot Liss
Това е спрей за топлинна защита до 230 градуса.Освен това има за цел да направи косата гладка в продължение на 3 дни.Използвах го тази седмица 2 пъти.Определено косата е гладка след изсушаване.Даже по-погрешка имаше от спрея на паркета и сега все едно сме на ледена пързалка..хахахаха Има приятен аромат.В много удобна опаковка е,харесва ми начина на впръскване.Бих си го купила отново :)

Четвъртата категория е Маникюр и Педикюр.

Днес в любимците за седмицата влизат :


Nail polish Makemeup DIGITAL COLOR CREAM (DCC) XL -L27 и L29
Не бях запозната с тази марка лакове за нокти,докато един ден от един пазар не си ги купих за по 1 евро.Тази седмица смених и двата цвята.
L27-Тъмно червен наситен цвят,а L29-Тъмно лилав с частици брокат.Четките са удобни.Издържаха по 3 дни и двата,но като се има предвид,че все нещо правя с ръцете.Бързо съхнещи са,което ми спестява време и определено е в голям плюс:)

Петата категория е Здраве(хранене,витамини,спорт и т.н).

В тази категория днес ще Ви представя:


Idyl MULTI  и Supra D

Всички знаем,че в зимния период е необходима допълнителна грижа за организма ни.Макар,че вече идва пролет аз довършвам тримесечния си прием на витамини.
Всяка сутрин приемам една таблетка мулти витамини на Idyl(включващи над 23 съставки-витамини и минерали) и наскоро започналите Supra D -витамин D.
Определено има ефект!Препоръчвам на всички да приемат витамини и минерали всеки ден,ако не с с таблетки то с хранителни продукти в частност плодове и зеленчуци.
А конкретно за витамин D,липсата на слънце е една от основните причина да ги приемам.Както знаем витамин D главно се синтезира от слънцето и затова много скандинавски държави,Англия,Холандия и т.н, в които слънцето не е в допустими норми децата и възрастните приемат витамин D.
А витамин D е от ''главните действащи лица'' за състоянието на кожата.
С приема на тези желирани таблетки кожата ми има подобрение.Освен продуктите,които ползвам,но и витамините помогнаха за хидратирането й.Почти няма следи от суха,напукана и зачервена кожа около носа,устните и слепоочието.
Е,това беше от мен за днес!Надявам се да Вие е било интересно и забавно!
Дано тази рубрика Ви харесва и има все повече момчета,които да е правят.
Ще се радвам на мнението Ви :)
Пожелавам Ви успешен старт на седмицата и много усмивки през идните дни :)

Поздрави Таня :)

 












3 коментара:

  1. Номинирах те за Liebster Award, въпросите можеш да видиш тук : http://irisshades.blogspot.com/2014/03/liebster-award.html :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Олеее много ти благодаря!И аз съм нова в блог пространството и това означава много :) В най-скоро много време ще отговоря :)

      Изтриване
    2. Ще очаквам отговорите ти с голям интерес :)

      Изтриване