понеделник, 31 март 2014 г.

Седмични любимци (Март 2014,седмица 13)

 

Здравейте сладурковци,


Още една седмица отлетя така бързо и неусетно!И края на всяка седмица за мен означава Седмични любимци!Тази седмица реших публикацията да е сравнително по-кратка,защото освен края на седмицата е и края на месеца,което означава Любимци за месец Март. :)
Затова няма да Ви отегчавам с празни приказки..Някой от продуктите,които ще Ви покажа дори вече имат и ревюта,което улеснява описанието многократно тук в тази публикация.

И така представям Ви Любимците на Седмица 13!

За друга част от продуктите предстоят ревюта,които скоро смятам да пусна,но кое по напред ...незнам..толкова работи искам да Ви покажа...но това е друга тема :)
И така нека да започваме :)

Catrice Camouflage Cream Concealer 010 Ivory
Този продукт го имам от седмица,но вече попадна в любими продукти :)
Дори вече има и ревю за него,което може да погледнете тук

 Essence Blush Stick 30 Miss Peachy
Това е продукт,който закупих заедно с коректора на Катрис и още други покупки,които може да видите тук.Толкова ми хареса,че дори побързах да му направя едно подробно ревю,което може да погледнете тук.

Essence Liquid Eyeliner
За тази седмица това е вторият продукт на тази марка,която страшно много ми харесва!Макар и с леки съмнения относно четката,очната линия опроверга очакванията ми Много лесно,бързо и прецизно се нанася..Заслужава ревю и съвсем скоро ще го публикувам!

Rimmel Match Perfection SPF18 
Какво да Ви кажа..страхотен фдт.Страхотно се отразява на кожата ми!Има страхотен аромат...прави кожата сияеща и здрава.Но нека оставя всички тези думи за ревю,защото този продукт го заслужава!!

 Bourjois  Dream scrub Exfoliating and Nourishing shower gel 
Любим.любим....любов от първо ползване.Тази седмица всеки ден го използвах..Аромата е толкова траен и толкова деликатен същевременно.Частиците са малки и деликатни!Определено следва ревю..очаквайте скоро!..

 Miss Selene Nail Lacquer
Както вече знаете любител съм на малките лакове за нокти.Това са едни от любимите ми лакове и цветове за пролетта.Като номера са 110,122,149.
Много нежни,много деликатни и същевременно носещи пролетно настроение :)

Strawberry Lip Balm
Въпреки,че е закупен пред повече от 2 седмици,чак сега се усети химията межу нас :)Може би защото ми е много по-лесно да ползвам балсами тип червила(имам превид в такива опаковки)..
Страхотен мирис,та дори и вкус.Особено любима ми е и опаковката на продукта.Такова настроение ми носи,че просто няма как да не го ползвам в тези слънчеви дни :)

Е,това е от мен с любимците за седмицата!Смятам утре да пусна и публикацията за Любимци на месеца :) Надявам се да Ви хареса!Ако искате конкретно ревю на някой продукт, ще се радвам да ми пишете!
Благодаря,че следите блога ми :) Това ме прави многооо щастлива :) Спорна и щастлива седмица от мен :)


Поздрави Таня :)

2 коментара:

  1. И аз много харесвам фдт на Римел,имам го миналата година май месец-страхотно озарява кожата.Взех си преди дни коректора на Катрис и засега и аз много го харесвам!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Супер!Радвам се,че ти харесва!Определено това е един от най-хубавите( за мен) фдт.Въпреки,че покритието бих казала,че е от ниско към средно(което може би наподобява на бб крем или цц крем) определено ми е любимец!
      Благодаря,че следиш блога ми :)

      Изтриване