понеделник, 2 февруари 2015 г.

Mascara Volume Glamour ''Bourjois"

Здравейте сладурковци,

           Честит м.Февруари  и честита нова седмица!Нека бъде успешна и ползотворна за всички!
А сега е време за ревю на една спирала,която много харесвам и това е може би 4-5 опаковка,която си купувам през последните няколко години.
           Днес с голямо удоволствие ще Ви презентирам спиралата на Bourjois ''Volume Glamour''.


 1.Опаковка,количество,цена:
        
           Опаковката е стандартна.Леко матирана,много приятна на допир.Съчетанието на цветовете много ми харесва.Капачка е леко издължена и много приятна за работа.Количество на продукта е 8 мл.А относно цената между 12-15 лв.(много често е в различни промоции и честно казано нямам спомен на каква цена беше последно).

 2.Консистенция,наситеност и форма на четката:

         Тушът на спиралата е с любимата за мен консистенция-не прекалено сух и не прекалено ''мокър''.Черният цвят е много наситен.Четката е обикновена,издължена.Харесва ми формата й,защото обхваща с лекота миглите ми.Не е прекалено голяма и при работа с нея не цапа всичко около миглите.Не се размазва и рони.Не предизвиква сълзене.Не съхне прекалено бързо,но това позволява ако видим някъде някоя ''нередност'' да я повторим без да се получи ефекта на 100 слепeни мигли ахахха.Рядко се случва да се получи слепване,но по скоро причината съм аз..хахаха


3.Състав:

 
INGREDIENTS : AQUA (WATER), PARAFFIN, CYCLOPENTASILOXANE, CERA ALBA (BEESWAX), PALMITIC ACID, STEARIC ACID, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX, ACACIA SENEGAL GUM, TRIETHANOLAMINE, TRIBEHENIN, POLYURETHANE-1, ISODODECANE, DIMETHICONOL, HYDROXYETHYLCELLULOSE, SILICA, AMINOMETHYL PROPANEDIOL, ALCOHOL, PANTHENOL, PHENETHYL ALCOHOL, CAPRYLYL GLYCOL, TOCOPHERYL ACETATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM ACETATE, SIMETHICONE, ISOPROPYL ALCOHOL, POLYSORBATE 65, CELLULOSE, PANTOLACTONE, METHYLCELLULOSE, SORBIC ACID, BENZOIC ACID, BHT, SULFURIC ACID, TOCOPHEROL, [+/- (MAY CONTAIN) : CI 75470 (CARMINE), CI 77000 (ALUMINUM POWDER), CI 77007 (ULTRAMARINES), CI 77019 (MICA), CI 77163 (BISMUTH OXYCHLORIDE), CI 77288 (CHROMIUM OXIDE GREENS), CI 77289 (CHROMIUM HYDROXIDE GREEN), CI 77491, CI 77492,CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77510 (FERRIC FERROCYANIDE), CI 77510 (FERRIC AMMONIUM FERROCYANIDE), CI 77742 (MANGANESE VIOLET), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)] 09BMY003-4


 4.Ефект върху моите мигли:


         За жалост тъй като може да ме бива в 1000 други работи само не и в това да заснема себе си хахаха снимките не пресъздават докрай ефекта на спирала.
Опитвах се само 2 ч...но в крайна сметка от 65 снимки на едни мигли успях да отсея тези хаха
Харесвам спиралата и винаги бих си я купувала отново..Нямам никакви забележки.Само искам да вметна,че аз не използвам миглоизвивачка... :)

Е,това е от мен за днес!Не се смейте много на изцъклените ми очи хахахахах
Дано да съм Ви била полезна!Ако някой от Вас е ползвал или ползва все още тази спирала с радост бих прочела мнението му :)
Хубав ден и успешна седмица :)
  
Поздрави,Таня :)

4 коментара:

  1. Благоаря ти за чудсното ревю, май ще се пробва тази спирала :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Многоо благодаря за хубавите думи!Дано да ти хареса и на теб :)

      Изтриване
  2. Невероятно ти стои! А аз имам сантимент към тази Буржоа... Този модел беше първата ми собствена спирала. Тоест за първи път съм се докоснала до нея преди около 15 години. Ужас! :) През това време съм се връщала към нея и никога не ме е разочаровала. Радвам се, че брандът не се опитват да променят формулата на нещо работещо.
    Прекрасно ревю! Подейства ми доста носталгично... :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти!Определено това е спирала,която колкото пъти да съм си я купила,толкова пъти съм била доволна!Благодаря ти за коментара :)

      Изтриване