понеделник, 5 януари 2015 г.

Двуфазен дегримьор с лавандула ''Pur Bleuet'' от Yves Rocher-Review

Здравейте момичета,


       Днес е първият работен ден на новата година и макар да ми е малко тежко аххаха съм решила да не изоставам с всички ревюта, които съм Ви подготвила.
Тази седмица ще бъде посветена на продуктите на Yves Rocher!Подготвила съм Ви няколко интересни ревюта и  сe надявам да Вие интересно и полезно!
Ще започнем с един продукт за очи. Това е двуфазен дегримьор с лавандула от серията Pur Bleuet.
Много от Вас знаят,че имам много чувствителни очи и две операции зад гърба си и е логично едно от нещата, на които най-много държа да са козметичните продукти свързани с очите.
Точно поради тази причина съм критична към продукти от този сорт.Под критична визирам-без сълзене, без зачервяване, без парене, щипане, лесно смесване на фазите-трудно разделяне.Ако един продукт при първото използване само намекне за нещо такова, веднага отива в кофата.
      Както се вижда на снимката шишенцето е почти празно, което говори само по себе си.
След като с такова желание го използвах не забелязах, че е вече към края си, но въпреки това успях да направя снимки и да напиша тази публикация.


1.Опаковка,количество и цена:

Опаковката е празрачна, пластмасова с въртяща капачка. Има изчистен и според мен доста симпатичен дизайн. Количеството на продукта е 125 мл.Цена: около 4 евро.

2.Фази,цвят,аромат и степен на разпенване(смесване):

 За дегримьорите от този вид е важно при разклащането на шишенцето двете фази да се смесят БЪРЗО, но и БАВНО да се разделят.Ползвала съм такива, на които  фазите мигновено се разделят и реално този продукт няма да има ефект,тъй като маслената фаза е тази фаза, която спомага за премахване на грима.
Тук е изпълнено правилото отлично! Маслената фаза има приятно син цвят! Ароматът е силен лавандулов,но при употреба не се усеща трайно върху лицето.



3.Употреба, икономичност и състав:

     За отстраняване на грима си използвам памучен тампон (точно с това количество продукт, показан на снимката). Въпреки,че продуктът е само 125 мл го използвам вече 3 месеца, което говори за неговата икономичност.Премахва добре и водоустойчив грим.
Не зачервява кожата, не пари и щипи.Не зачервява очите и не е необходимо после да използваш други продукти, за да доизмиеш лицето и очите.
Изпълнява всички поставени точки!
Продуктът е офталмологично тестван.Относно състава има още какво да се желае, но въпреки това съм доволна :) Като се има предвид,че има продукти с по 5-6 парабена, тук какво са 1-2 ;) ( в кръга на майтапа,разбира се ) :)
И въпреки това като химик за пореден път казвам, че дори и най-силната отрова в малки количества не е смъртоносна! ;)
За обобщение ще добавя, че продуктът ми харесва и бих си го купила отново!За цената си от около 4 евро и всички други компоненти е страхотна покупка!
Това е от мен за днес :)Утре продължаваме с още ревютата от тази марка :)


Поздрави,Таня :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар