събота, 3 януари 2015 г.

Как да опаковаме козметиката си преди преместване или дълго пътуване -полезни съвети :)


Здравейте сладурковци и за много години,

Това е първата публикация за 2015 година!Развълнувана съм!Дано тази година да е по-успешна от предишната и по-вълнуваща от всички до сега :)

       Исках да започна с публикация,която да е практична и от полза за всички момичета, на които им предстои преместване или дълго пътуване.Сигурно няма да открия топлата вода,но поне мога да дам съвети от личен опит и това,което на мен е помогнало преди преместването ми от Хага за България,както и за дългото пътуване,което предприехме с Крум :)
      И от днес давам началото на една нова рубрика,която няма да бъде свързана с козметиката пряко,но ще Ви представя моите полезни съвети.


 Първо момичета-БЕЗ ПАНИКА! 
Знам какво Ви се върти в главата! ;)
Спокойно!Ще успеете да съберете всичко!Няма да забравите нищо!Нищо няма да бъде повредено,счупено или разтечено в чантите! :)

Съвет №1:Най-важното преди да започнете да събирате багажа е:
-Да си направите кафе,чай или каквото там обичате :)
-Да си пуснете разтоварваща музика, която Ви кара да не мислите за друго;
-Да подготвите всички необходими кашони, чанти, несесери, тиксо ,химикал и листове за бележки;
 Лично аз имах да събирам доста неща, защото не беше просто една екскурзия или едно пътуване, а ГОЛЯМО ПРЕМЕСТВАНЕ.
   Съвет № 2:Направете чистка на всичко старо и ненужно!
 Преди да изкарам нещата от всички шкафчета,направих една ЧИСТКА!
Изхвърлих доста неща, макар и не празни!Неща, които знам,че като се прибера няма да използвам!Честно да си призная имах една чанта с празни опаковки, която пазих за публикация, но поради липсва на време не можах да я направя!
   Направете и Вие такава чистка!Може да не е само козметична!Използвайте момента да сортирате дрехите си!Аз лично събрах 2 чанти с такива, които няма да носим и още по времето на бедствието във Варна и Добрич ги изпратихме с бус.Нооо,това е друга тема!
   След като сте направили тези стъпки време е да сортираме козматиката си :)
  Какво имам предвид под сортиране ли? 
Съвет № 3: Сортирайте багажа си предварително!
1.Отделете бялата от декоративната;
2.Оставете си два несесера за бяла и декоративна козметика за из път;
3.Отделете бижутата и всички дреби други нещица;
4.Всички мостри ги отделете от всички останали продукти;

Направили ли сте тази стъпка,работата е наполовина свършена!
След като ги разделите, грабвайте първият кашон и започвайте да подреждате обемните козметични продукти-лосиони,шампоани,балсами и всички,което ви се струва рисково обемно.
Преди да ги подредите в кашона на съмнителните капачки поставяйте тиксо!

Съвет №4:Проверяйте дали се клатят или мърдат при пренасяне или евентуално друсане в колата!Запълвайте всички празни места с хартии или с дунапренени топчета! 

 Затворете кашони,облепете ги добре с тиксо и ги надпишете!
     Аз събрах бялата си козметика в два кашона!Някой ги подреждах легнали, други прави, използвах всяко празно пространство!
Идва ред на декоративната козметика и лаковете за нокти!
     За тях си бях подготвила стабилни несесери и от тези торбички с плъзгач-такива за съхранение на хранителни продукти.
Един от несесерите напълних с козметика,която ще използвам за из път.Групирах ги в няколко групи,съответно и няколко козметични чантички.
И ХОП!Вече сме готови с 2/4 от задачата за събирането на багажа ни :)
Идва времето на почивка!

Съвет №5:Починете си малко!Хапнете!Колкото и да не Ви се вярва, но вече са минали 2 ч в подреждане,прибиране и надписване!
Имате нужда от почивка,пренапрягането не Ви помага,а вреди!
След кратката почивка идва ред на всички бижута и дребни дрънкулки!Разпределете ги в малки чантички,отделете часовниците!

Съвет №6: Пазете всички кутии,калъфи или мини пликчета на личните си вещи!
Аз лично пазя кутии от сенки,малки калъфи за бижута,калъфите ми от четките за грим!Не се знае кой ден ще Ви се наложи да използвате нещо такова!
 За тези от Вас,които ще пътуват:Сега идва ред на всички мостри,както и козметичната чанта, която ще използвате за из път(като например-четки за зъби,паста за зъби,душ-гел,шампоан и т.н и т.н)
Съвет №7:За такива пътувния не Ви трябват големи разфасовки!Подберете подходящите мостри или мини размери на продукти!Спестявайте място!За премествания от този вид, всяка празна дупчица има значение :)
И ''дребчовците" са готови :)

В интерес на истината като погледнах всичко и си казах :
-ЛЕлелллл това всичкото мое ли е?А Крум стои и ме гледа и казва:
-Да,твое е!Аз имам един парфюм,душ-гел,шампоан и един гел за коса-смее се аххахаха
 Вероятно и вашите приятели(съпрузи) ще реагират така, но какво да се прави-жени сме хаха 

Съвет № 8 : Когато погледнете всичко събрано,стаята и шкафовете празни, не се разтройвайте!Правите го за по-добро!Усмихнете се и си спомнете за всички хубави моменти, прекарани между тези стени :)

Е,това е от мен!Надявам се първата публикация за 2015 година да ВИ хареса!Надявам се да Вие било полезно и забавно! Смених някой неща в блога,подобрих снимките(или поне така си мисля) и цялостната композиция на публикацията!Дано така да Ви харесва повече! <3

Поздрави,Таня :)










8 коментара:

  1. Аз наскоро се местих, но за щастие - само един етаж по-надолу в същата кооперация. Направих 4-5 тегела по етажите само за козметиката и хич не ми се иска да знам какво щеше да е, яко трябваше да я опаковам за по-дълъг път... И определено си дала доста добри съвети - няма по-кофти нещо от разтечен душ гел в кашона :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много благодаря!Радвам се,че публикацията ти е харесала :) Определено няма нищо по-кофти от разляти продукти :) ааххахах

    ОтговорИзтриване
  3. Аз просто си нахвърлях всичко в куфара... и имах цял един куфар пълен с козметика. Дори прилично си взех двете торби с празни продукти и картонени опаковки.
    Когато се местех във Франция обаче, благодарение на летището най-вероятно ми се беше разсипал оранжев лак върху любимите дънки. Още не съм ги прежалила и си ги нося вкъщи.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз пътувах с кола и имах възможност да използвам кашони.Ако бях и аз със самолет,тогава определено опцията щеше да е куфар.Не ги прежалвай,носи си ги вкъщи ;) Хубавото ,е че са само едни дънки,а не цял куфар с лосиони,лакове и всякакси други подобни аххах :)

      Изтриване
  4. Много полезна публикация, ако се местя някой ден със сигурност това ще ми е от полза :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря,Зори <3 И нали знаеш-БЕЗ ПАНИКА хахахах

      Изтриване
  5. Много полезна публикация! Особено малките съвети за почивка и да не се разстройваме, първото се забравя, а второто е неизбежно. На мен ми предстои местене след като завърша тази година и с най-голямо удоволствие ще се възползвам от съветите ти! Благодаря! <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се,че ти е харесало толкова много тази публикация :)

      Изтриване