вторник, 8 април 2014 г.

Garnier Skin Naturals Zuiverende Reinigingsgel-Favorite of the week+Review


Здравейте сладурковци,

Бях пуснала запитване във Facebook относно рубриката Седмични Любимци и след размисли и страсти реших този месец да Ви представям един любим продукт на седмицата,придружен с ревю.Може би,когато Ви показвам повече продукти се размива идеята на поста и някак добива вид на публикация тип Любимци на месеца.Затова реших този месец да акцентирам на един продукт.
Днес ще Ви представя новият почистващ гел на Garnier от серията Skin Naturals с екстракт от чаено дърво и моринга.
Това е покупка,която направих преди около 2 седмици,може да видите тук.
По принцип тези от Вас,които следят редовно блога ми са чели,че кожата ми зимните месеци беше изключително суха,напукана и затова бях и взела мерки срещу това.Но със затоплянето кожата започна да връща блясъка си и по-скоро от време на време започна да се омазнява в T зоната.
Като цяло кожата ми е смесен тип-и нормална,и понякога суха,но най-рядко ми се е случвало да е мазна.Поради тези причина реших да взема мерки от по рано,затова закупих този измиващ гел на Garnier,предназначен за чувствителна кожа.
 Какво обещава продукта:
Обогатен с екстракт от антиоксиданта(анти-оксислително действие) Моринга има за цел да почисти и измие излишния себум и замърсяванията от кожата.Благодарение на детоксифициращото действие на екстракта от чаено дърво се образува нежна пяна,която матира и стяга порите,оставя приятен аромат.
Препоръчва се използване 2 пъти дневно на навлажнена кожа с нежни кръгови движения,концентрирани в областта на челото,носа и брадичката.
Без парабени!
 Отново ще разгледам продукта в няколко категорий.
Опаковката е стандартна за измиващите и почистващите продукти на Garnier.Преливащите цветове създават приятно усещане.Ароматът е много деликатен и свеж.Ако сте ползвали  продукти,които съдържат чаено дърво,веднага ще добиете представа за аромата.
Консинтенцията на продукта е гелообразна,безцветна,като бих добавила,че дори е леко течна,което може би до някаква степен  е недостатък,защото първите пъти когато го използвах,не се усещах и хоп доста по-голямо количество попадаше на ръката ми.Но всъщност на някой това може да им хареса!
Като цяло реших да използвам продукта един път дневно,сутрин или вечер.Наистина пяната,която се образува е много деликатна.Акцентирам върху Т зоната.
Аромата е толкова страхотен!!.Кожата след измиване стои гладка,чиста и свежа с приятен,деликатен аромат.Видимо порите се свиват и дори се забелязва леко ''опъване'',което вероятно доказва твърдението на продукта.
По принцип не харесвам продукти,които след използването им кожата ми стои толкова опъната,че чак създава неприятно усещане.Този продукт не го прави!Нещото,което ми харесва е,че действа на определените места,без да допринася за това неприятно усещане.Не е агресивен продукта спрямо кожата ми.
След като измия лицето си използвам хидратищ крем на Elea,за да установим баланс след  използването на измиващия гел.До сега количеството,което съм използвала е до средата(общо е 150 ml),което пък може би заради консистенцията няма да е много икономично,но като се има предвид,че го използвам всеки ден,може би ще оправдае времето за използване.
Като заключение бих казала,че продукта много ми харесва.Нещата,които са отбелязани върху опаковката отговарят напълно на функциите му върху моята кожа.
Харесва ми начина на почистване и измиване(не действа агресивно).Аромата е много приятен и деликатен.Кожата след употреба ухае страхотно.Видимо кожата е по-гладка и свежа!
Е,това е от мен за днес!Два дни в Хага вали и е някак мрачно и сиво,но се радвам,че успях да пусна тази публикация!
Надявам се да Ви е било полезно!Ако използвате този гел или продукти от такъв тип,ще се радвам да ми споделите мнения :)
Хубава вечер от мен :)

 Поздрави Таня :)




Няма коментари:

Публикуване на коментар